Saya kembali menulis

               Salam, selamat sejahtera kepada semua yang melawat blog saya ini, maaf kerama telah lama tidak mengemaskini blog ini di atas sebab kesibukan kerja dan tugasan yang banyak. Kini saya telah tamat semester 4, bakal menjadi pelajar tahun ke-3, kiranya 'super senior' la, tahun 4 nanti baru jadi 'super duper senior'. Ha... (^_^)   <3 . Kali ini saya akan menulis sedikit karya saya, entah la x tahu la sama ada ia cerpen atau sekadar cerita ringkas bermusim saya sahaja.

              Musim dan Demam Euro 2012 baru sahaja berakhir, kemenangan telah berpihak kepada pasukan Spain. Tahniah kepada pasukan dan penyokong Spain, kepada pasukan dan penyokong pasukan lain, harap sabar dan terima kenyataan. (p/s: saya sendiri pun kecewa jugak ,sebab pasukan pilihan saya Jerman tewas, tapi xpe la). 

             Cerita atau karya karangan saya ini tiada kaitan dengan yang hidup atau telah meninggal dunia atau yang bakal lahir...Hu.... merepek je saya ni kan. Harap tiada mana-mana individu yang tersalah faham atau perasan apatah lagi terasa ye. Tajuk karya saya akan berubah mengikut post dan disertakan dengan selingan dan nasihat atau lawak.

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © Seindah Dunia